تعمیر و رویه کوبی مبل

برخلاف نام ، رویه کوبی مبل عبارت است از کلیه فعالیتها و کارهایی که بر روی کلاف خام مبل انجام میشود تا به مرحله تکمیل و اماده سازی مبل کامل بیانجامد

تعمیر و رویه کوبی مبل

برخلاف نام ، رویه کوبی مبل عبارت است از کلیه فعالیتها و کارهایی که بر روی کلاف خام مبل انجام میشود تا به مرحله تکمیل و اماده سازی مبل کامل بیانجامد

شستشوی مبل

کوسن ها وبالشتک ها به دلیل کوچک بودن معمولا افراد با دیدن لکه ای ساده روی آن ، سریع آنهارا به ماشین لباسشویی می اندازند اما…


بدانید اگر این عمل را زیاد انجام دهید باید تاچندوقت دیگر به طور کلی کوسن هارا  دور بیاندازیداما چه کنیم که برای لکه های ساده ومعمولی از ماشین لباسشویی استفاده نکنیم.

  

فرض کنید لکه ای روی کوسن مبل شما ریخت اولین اقدامی که انجام میدهید باید یک اسفنج یا حوله روی قسمت مورد نظر فشار دهید تاماده اضافی سریع جذب شود وبه داخل پخش نشود به دلیل حجم کوچک کوسن وبالشتک ماده اضافی سریع تمام کوسن را فرا میگیرد که دیگر با شستشو معمولی کاری برنمی آید وبرای شستشوی اعلا میتوانید به قالیشویی معتبر ادیب بسپارید.

سپس برای اینکه اطمینان داشته باشید ماده نشت نکند کمی جوش شیرین روی آن قسمت بریزید با ریختن جوش شیرین ، قسمتهایی که خلاهستند ویا دیده نمیشوند هم پاک میشود.


اگر با مالیدن پارچه تمیز ومرطوب روی کوسن لکه پاک نشد باید از الکل استفاده کنید. تعمیر و رویه کوبی مبلمان وقتی لکه ها از بین نمی رود استفاده می شود .


البته الکل برای شستشو لکه های سخت میباشد.ابتدا پنبه ای را به الکل آغشته کنید وبه آرامی روی منطقه مورد نظر مالش دهید.اما اگر الکل نداشتید میتوانید از مواد پاک کننده دیگر استفاده کنید ولی مطمئن باشید که پارچه کوسن به آن ماده حساس نباشد.


برای شستشو لکه نفتی ویا شیمیایی از سرکه استفاده کنید.ابتدا پارچه را به سرکه آغشته کنید وروی لکه مالش دهید.


اگر هرکدام از روشهای بالا را استفاده نمودید در آخر با یک مسواک یا برس نرم با حرکات عقب وجلو روی منطقه مورد نظر بکشید.


وسپس با پارچه ای که باآب معمولی مرطوب شده است آن قسمت را شستشو دهید (این عمل برای شستشو وازبین بردن بوی موادی که به کار بردید میباشد.)



نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.